Welkom bij E.D.J. ConsultancyWaar kunnen wij u mee helpen?Over ons bedrijfOnze klantenUitgevoerde projectenContact
E.D.J. Consultancy
Uw partner in de zorg voor faciliteiten
Management en prestatieverbeteringen
Techniek en risicobeheersing
Huisvesting en kosten
Facilitaire dienstverlening
Personeel en trainingen
Facilitaire dienstverlening

Kenmerken van een goede facilitaire dienstverlening zijn vraaggestuurd, makkelijke toegankelijkheid, transparantie en een excellente uitvoering. (operational excellence)

Onze dienstverlening is gericht op het organiseren hiervan. Voorbeelden zijn;

  • het organiseren van een integrale dienstverlening aan de klant, waarbij ondersteunende diensten naadloos samenwerken. Wij doen dit in de vorm van een herstructurering en veranderingstraject samen met uw medewerkers.
  • het organiseren van de toegankelijkheid van facilitaire dienstverlening, vanuit de filosofie van one stop schopping. Dit doen we oa. door het opzetten van een frontoffice, producten diensten catalogus en het aanleveren van functioneel ontwerp van facility informatiesystemen. (FMIS)
  • het transparant maken van uw facilitaire kosten door middel van kostprijsberekeningen en prognoses.
  • het afslanken van uw facilitiare organisatie volgens de lean methode. Hierbij worden alle facilitaire activiteiten geschrapt die geen bijdrage leveren aan het primaire proces en de klanten.

 



 

 


Welkom bij E.D.J. Consultancy|Waar kunnen wij u mee helpen?|Over ons bedrijf|Onze klanten|Uitgevoerde projecten|Contact